Groot bereik van de campagne
Binnen no-time is er een imago- en inspiratiecampagne opgezet die door heel Nederland breed te zien was: op TV, radio, snelwegborden, vrachtwagens op de weg, in de krant en via social media. Hierdoor zagen ruim 4,5 miljoen mensen meerdere keren uitingen van de campagne voorbijkomen.

Campagnevideo
Campagnebeelden door heel Nederland

Zorg voor groenten en fruit
We moeten juist nu goed zorgen voor onszelf en voor elkaar. Gezond eten met volop verse groenten en fruit, iedere dag opnieuw, hoort daarbij. Met de recepten van Veggipedia kan iedereen snel aan de slag om voldoende groenten en fruit te eten.
Boodschappenlijstjes Veggipedia weekmenu's
Samen bereiken we meer!
Door samen dit verhaal te vertellen aan Nederland - wij zorgen voor jullie groenten en fruit - creëren we meer impact! Hoe vaker mensen de boodschap tegenkomen, des te beter hij aankomt.
Hoe u daarbij kunt helpen? Door op uw social kanalen aandacht te besteden aan de campagne. Op de website van GroentenFruit Huis staat uitgelegd hoe u dat doet.