NAGF in gesprek met Belgische VLAM
Afgelopen week heeft het Nationaal Actieplan Groenten en Fruit (NAGF) kennisgemaakt met VLAM. VLAM staat voor het Vlaams Centrum voor Agro- en Visserijmarketing en promoot versproducten uit België.

Tijdens de kennismaking hebben NAGF en VLAM hun kennis en ideeën uitgewisseld. VLAM promoot de verkoop van producten uit verschillende sectoren, waaronder groenten en fruit. Net als het NAGF zet VLAM zich in om de groente- en fruitconsumptie te stimuleren. Zo heeft VLAM onlangs groenten onder de aandacht gebracht met de jongerencampagne 'Vegetables are the new sneakers'. Het NAGF deelde daarop hun ervaringen met het Ga voor Kleur Lab, waarbij nudges werden ingezet om de groente- en fruitverkoop in de supermarkt te stimuleren.
NAGF en VLAM houden contact over toekomstige activiteiten om zo elkaar zo goed mogelijk te kunnen ondersteunen. Voor meer informatie kunt u een mail sturen naar deleeuw@nagf.nl